Brev:
Skemad?
5. december 2013
Alder:
4 mdr.
Skemad?
Hej Helen
Jeg er i tvivl om jeg skal starte på skemad til Klara. Hun er godt 4 mdr.
Hun:
Er blevet mere pylret i løbet af dagen
Sover kortere lure om dagen
Vågner oftere om natten og ligger og smasker. Får mælk tre gange om natten istedet for to
Er interesseret i vores mad
Jeg har prøvet at give hende lidt smagsprøver. Hun åbner munden lidt, men virker lidt betænkelig, men hun er ikke en pige der bare hopper ud i ting. Generelt betragter gun meget og vil gerne se tingene an, så det kan jo godt være en tilvænning. Hun spiser generelt mindre end hun skal og skriger ofte når hun får flaske, men hun har kun taget 300g mindre på end hun skal i løbet af to mdr. Sp sagde hun godt kunne stagnere i vægten nu her.
Jeg vil ikke for alt i verden starte på grød. Men samtidig vil jeg ikke afholde hende fra det, hvis hun kunne sove lidt bedre og være lidt mere tilpas. Jeg har købt din bog om mad og er ved at læse den.
Venlig hilsen
Linda